PROM

sucked.
Ne men de va snälla och roliga människor jag gick med, men jag gillar inte sånna danser, alla köper as dyr klänning, går till frisör och fixar frisyren, sminkar sig mycket, betalar mycket pengar för allt.
Jag ville igentligen inte gå, men Peter frågade mig och ja sa okej så va tvungen, och de är ju ganska kul att säga att man vart på prom.
Jag hittade en billig klänning dagen innan prom, haha, min kostade 42dollar, vilket är runt 300 spänn, andra köper klänning för minst 200 dollar(1400kr) för dyrt enligt mig, för en gång, dom använder ju inte samma klänning 2 gånger.  Och jag gjorde inge speciellt med håret eller sminkningen heller haha, aja, nu är de över iallafall ;)
? ^^Edgar & Emily.Gaby & Brian.Jag & Peter.Cody & Robert :)Prom king and queen. joey & Destiny.^
De är en autistic kille på skolan, Philip, på prom gick han ut på dansgolvet helt själv och börja dansa, alla stog runt och hejja och kolla, sen fick Peter för sig han oxå kulle vara me, så han gick ut och dansa oxå, jag fick tyvärr bara med slutet  :/

California-San Fransisco-Santa Barbra-Los Angeles-Hollywood.

Dag1
.Landade i San Fransisco, och vi åkte direkt och åt, 48 utbytesstudenter. jag satt med Rasmus och Emily, vi höll ihop hela resan.
Efter så fick vi gå runt där vid hamnen, fanns några affärer och kolla i och sånt,sen till hotellet.
Dag2. Vi hade sightseeing i San Fransisco, vi gick över golden gate bridge, and va i saden där och så.
Dag3. Vi åkte först till Muir Woods, där dom har stora feta träd,mycket gående, ganska meningslöst^^  sen fick vi mycket tid att shoppa efter i stan, och runt 6 åt vi middag i china town :) rätt coolt.
Dag4.  Blev en 6 timmars lång buss resa från SanFransisco till L.A., men resan va kul, vi stanna en massa på vägen, och i Santa Barbra vid stranden sen lite shopping sen middag :)
Dag5. Time for L.A, vi hade en 4 timmars sightseeing tour runt allt, vi fick  se Hollywood, Rodeo Dr, Sunset Blvd., Beverly Hills, Venice Beach och mycket mer. + att de va 35 grader varmt, gjorde allt mycket bättre oxå, de va underbart! :)
Emily(norge),Sassi(tyskland),Terese(norge),Guro(norge),Gudrun(norge) och Simone(danmark).
Dag6.Vi åkte upp till nått ställe så vi kunde få fin utsikt över hela L.A, och se the hollywood sign. Efter fick vi en hel dag av shopping och stranden, vi hade tänkt att shoppa lite först sen dra ner till straden o bada, men de va jätte dimmigt och molningt , ganska kallt så vi shoppa hela dagen och gick ner till stranden i sista minuten och tog kort och sånt. Sen fick vi god middag och åkte tillbax till hotellet.
Hela gruppen.
Dag7. Sista dagen i L.A. :( vi va hela dagen i Universial studios, och åkte genom Wisteria Lane gatan från Desperate Housewives :D rätt så häftigt! vi åkte karuseller och sånt, senare blev det middag på Hard Rock Cafe.
Svenskarna :D
Dag8. Upp klockan 3, till flygplatsen L.A. LAX, och flyget åkte 6. SLUT

Laget

Slänger in ett smygfoto som pappa tog här om dagen.
Pree game innan matchen.

6:38AM

Nu här familjen åkt hem, eller dom åkte i fredags, och direkt efter dom åkte blev de sommar värme, de har varit minst 22 grader här nu, jätte härligt!
Igår tog ja en prommis i kvällsvärmen, de va 22 grader varmt och 7 på kvällen, när ja kom hem åt ja jordgubbar :)) mmm...
Just nu ska jag snart packa färdigt och göra mig klar att åka till flygplatsen, det blir California för mig denna vecka :D ska bli jätte kul!

mexican.

Nu e ju familjen här, dom har vart här i några dagar nu.

Ikväll åt vi mexicanskt, jätte gott!
Har massa bilder på systemkameran men ingen sladd än , lägger upp dom sen.

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu