25


Bara 25 dagar tills mamma, pappa och Hampus kommer :D im so excited!  De ska blir kul, jag tror min bror faktiskt får följa på skolan :) får hoppas på de. ♥
Japp dags att plugga (lite) är väldigt lat ^^ men kan plugga lite i första block imorron oxå, och de e om hälsa o sånt, inte så svårt... ska fundera om ja ska läsa på lite eller sova ? hmm
·
Va och åt på china resturang idag oxå, de blev buffe så jag provade på sushi, och mmmm va gott de va, har altid trott de itne e gott alls, provade de en gång förut och då va de väldigt starkt, men itne denna gång, jätte gott, blir mera sushi för mig! :)
Kommer ihåg när man va liten och lyssna på denna låt, satt i vardagsrummet med mamma o hampus, låten va på TVn och hampus börja sjunga med, men han sjöng Jejje wow wow, när vi va små kalla han alltid mig för Jejje, pappa o mamma gör de fortfarande ibland, när dom mesar sig . . .  
Jag är så, jejje wow wow :D
Kommentarer
Postat av: hampus :)

haha ^^ jejje wow wow :)<3

2010-02-05 @ 16:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu